X Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

Hola a tothom,

Aprofitem per dir-vos també que, l’1 de juliol, s’obriran les inscripcions per les activitats de la 10ª edició de la Setmana Bio que enguany tindrà lloc dels dies 15 al 23 d’octubre.

Un any més, es desenvoluparan nombroses activitats arreu de Catalunya amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la ciutadania.

Com a novetats hi haurà:

• Prova pilot: 20 tallers de l’àlbum interactiu dinamitzats per una entitat d’educació ambiental, a oferir entre les escoles que s’inscriguin
  • Campanya de divulgació prèvia a les xarxes socials, amb l’objectiu d’aconseguir moltes activitats inscrites
  • Material: embolcalls reutilitzables per portar l’esmorzar a l’escola, imants, tríptic de les 10 raons.

Podeu afegir la vostra activitat a l’agenda de la Setmana Bio que elaborem i pengem cada any a www.setmanabio.cat

Si ho realitzeu abans del 30/09/22 (1r tancament d’inscripcions) podreu rebre el material esmentat.

A la pàgina podeu trobar tota la informació relativa dels diferents tipus d’activitats que es poden organitzar així com la caixa de recursos amb diferents continguts i informacions que us poden ser útils de cara a l’organització d’activitats.

Més endavant posarem a disposició de les persones i entitats organitzadores el material gràfic informatiu que podreu descarregar i adaptar per la promoció i senyalització de les activitats.

Premi Escola

Per a qualsevol qüestió respecte a la organització, no dubteu a contactar al correu info@setmanabio.cat o als correus:

elisenda.serramacia@gencat.cat

anna.carmona@gencat.cat