Formació interna de centre (FIC)

ficModalitat formativa que té lloc dins de cada centre educatiu, i s’adreça a la majoria del claustre o a un col·lectiu d’un centre.

• És liderat i dinamitzat per un equip de coordinació format per tres persones del centre entre les quals almenys una és de l’equip directiu. No hi ha un formador extern.
  • Té una durada de 30 hores, de les quals 20 han de ser de treball conjunt i 10 s’han de dedicar a treball individual o en grups reduïts.

Si voleu engegar una formació interna al vostre centre, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Podeu consultar les formacions internes que estan fent els centres de la vostra zona:

Treball Cooperatiu. Assessorament. C Vedruna (Puigcerdà).
Treballar per projectes.  Assessorament. ESC Alfons I (Puigcerdà).
Programa ÀlberAssessorament. ESC Llums del Nord (Puigcerdà).
Propostes didàctiques multigrau, interdisciplinars, contextualitzades i significatives: implementació a l’aula.  Assessorament. ZER Cerdanya (Llívia).
Millora de les metodologies docents. Taller a centre. ESC Santa Coloma – ZER Cerdanya (Ger).
Formació en l’ús de les tàblets a l’aulaTaller a centre. ESC Bac de Cerdanya (Alp).
Noves metodologies a l’aula.  Assessorament. INS Pere Borrell (Puigcerdà).
Estratègies per fomentar l’atenció plena i la convivència al centreTaller. INS Pere Borrell (Puigcerdà).
Gestió emocional i de resolució de conflictes a l’escola. Curs. INS Pere Borrell (Puigcerdà).
Saber llegir: Fluïdesa i estratègies de lecturaAssessorament. CRP de La Cerdanya (Puigcerdà).
Activitats pràctiques d’expressió escritaTaller. ESC Mare de Déu de Talló (Bellver de Cerdanya
La construcció d’una línia metodològica a l’escolaFormació interna de centre. ZER Baridà-Batllia (Montellà i Martinet).
Transferència del treball col·laboratiu a l’aulaAssessorament. ESC Mare de Déu de Talló (Bellver de Cerdanya).