Formació EAS (Experiències d’Aprenentatge amb Sentit)

Des del CESIRE proposen una formació per guiar centres educatius (Escoles, Instituts i Instituts Escola) en el marc del nou currículum, amb l’objectiu d’innovar les pràctiques d’aula, a través de la reflexió, el disseny, la implementació i l’avaluació d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentit (EAS).

La formació EAS està adreçada als centres educatius, ja que l’objectiu és fer un acompanyament personalitzat al claustre o equip inter àmbit.

Les tres sessions del taller d’aquest curs, responen a la finalitat de presentar la formació i sensibilitzar a tres o quatre persones del centre (una d’aquestes persones ha de ser de l’equip directiu) perquè coneguin què oferim, valorar si dona resposta a les seves necessitats (de forma coherent amb la situació pedagògica actual del centre i el seu PEC) i planificar aquesta formació en el seu centre, pel curs 2023-2024.

Els centres que estiguin interessats en realitzar aquesta formació ho han de comunicar al Centre de Recursos Pedagògics abans del dia 20 de desembre per correu electrònic.