1a Sessió de Coordinadors de la Xarxa de Competències a Vic

Dimecres 18 d´octubre va ser la primera trobada de tots els centres que hi participen a les Xarxes de Competències d´Osona, Berguedà i Cerdanya.

La trobada es va fer a la Biblioteca Pilarín Bayés de Vic. Moltes gràcies a la biblioteca per cedir-nos aquest meravellós espai!

Gràcies també a les escoles participants ja que va ser una jornada molt dinàmica i participativa on tothom va aprendre de tothom.

En l´espai formació vam poder escoltar a l´Olga Esteve i a Javier Onrubia que ens van parlar de com fer un bon treball distribuït.

En l´espai compartim cada centre va poder explicar, mitjançant una dinàmica, en quin punt es trobaven de les xarxes i quines podrien ser les propostes de millora per continuar avançant i creixent.

També van poder treballar els coordinadors de centres per reflexionar i decidir quins objectius es plantegen treballar durant el curs.

En general, va ser un dia molt enriquidor on tothom va marxar amb ganes de millorar i amb molta reflexió pedagògica.

Esperem amb il·lusió la propera sessió.