Secundària i Batxillerat

L’oferta educativa del CdA Juneda per Educació Secundària es basa en “El cicle de la granja” ja treballat a Educació Primària, però des d’un punt de vista molt més ampli i globalitzat. En aquesta etapa es tenen en compte, a part dels mitjans físics necessaris per gestionar una explotació agropecuària, tots aquells factors energètics, científics, socials i medioambientals que permeten rendibilitzar-la al màxim.

el cicle de la granja CdA Juneda-Obagues A3

Partint d’aquesta premisa, el CdA Juneda proposa treballar des de dos punts de vista diferents, en funció de la durada de la vostra visita.

• Sortides: tenen la durada d’un sol dia. La nostra oferta de sortides va estretament lligada a la realització d’un IPL (itinerari de la Plana de Lleida) o a una visita a les instal·lacions de l’Ecocentre per treballar l’estudi dels edificis bioclimàtics després a l’aula, com a projecte de centre. Trobareu una explicació d’aquestes sortides, així com tot allò que implica a nivell de treball previ i preparació, en aquest enllaç.
  • Estada al CdA: pot durar de dos a cinc dies. Una estada implica, a nivell previ, una trobada de coordinació i una programació conjunta al llarg del curs. Al llarg d’aquesta coordinació, ens posarem d’acord sobre l’enfocament que li donem a la vostra visita. Dins de l’opció d’estada, oferim els següents programes:
    • Alimentació i Nutricióprograma amb una roda de tallers i itineraris adaptats al curs i a les necessitats de l’alumnat.
    • Camins d’Energia: programa que consta d’unes activitats específiques sobre gestió energètica i bioclimatisme, amb els edificis i espais del CdA com a protagonistes.
    • Crèdits de Síntesi: en aquest programa, els alumnes venen a realitzar el crèdit de síntesi del curs al CdA. Perquè això sigui possible, és necessària una coordinació constant entre l’equip de mestres del CdA i del centre educatiu. L’equip del CdA s’ofereix a ajudar-vos en la redacció i elaboració del dossier de treball, i si s’escau, a participar en la seva avaluació.

Una estada a Secundària és interessant per la gran quantitat de continguts, qüestions rellevants i vivències que els alumnes adquireixen. Si creieu que aquesta oferta encaixa amb el vostre treball al centre, podem fer que els alumnes visquin tota una experiència d’aprenentatge. Trobareu una explicació de les modalitats d’estada que oferim, així com tot allò que impliquen a nivell de preparació, en aquest enllaç.

SONY DSC

Per qualsevol dubte, aclaració o consulta, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.