Primer “M贸n micro” al CdA Juneda, amb l’escola Manuel Ortiz.

馃敩馃 Avui hem estrenat la nova activitat d’un dia “EL M脫N MICRO” amb el alumnes de 6猫 curs de l’escola Manuel Ortiz (Juneda). Ens hem endinsat en les funcions dels microorganismes i com intervenen en els processos quotidians lligats a la nostra alimentaci贸 i estil de vida.

Hem treballat al voltant dels probi貌tics i pat貌gens, la fermentaci贸 i el pH, per entendre la rellev脿ncia d’aquestes formes de vida en el nostre entorn. En aquesta activitat, promovem reptes inicials que l’alumnat ha d’anar responent i investigant a partir de l’experimentaci贸 cient铆fica, omplint graelles de registre i recollint mostres per fer-ne el seguiment a posteriori, un cop retornats al centre.

Podeu con猫ixer l’estructura de l’activitat, aix铆 com un tr铆ptic i una guia per al professorat, clicant AQU脥.

#m贸nmicro

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿 Els camps necessaris estan marcats amb *