Mobile Learning Award. Inscripcions 2019

S’apropen els Mobile Learning Awards, i aprofitem per encoratjar-vos a participar amb les vostres experiències Toolbox. L’objectiu d’aquests premis és donar a conèixer les millors experiències d’aula desenvolupades per docents i que tinguin com a objectiu l’ús innovador i inclusiu de les tecnologies digitals.

Tots som conscients de que la feina ens apreta i el temps és caríssim, però des de Toolbox sempre us animarem a participar en aquestes iniciatives per tal d’enriquir la comunitat amb experiències mitjançant dispositius mòbils.

Per a participar, cal publicar l’experiència a Toolbox

Cal omplir aquest formulari d’inscripció, que romandrà obert fins a l’11 de febrer del 2019.

D’entre totes les experiències presentades pels docents s’escolliran 3 finalistes i guanyadors. Els criteris de valoració per a la selecció de les experiències finalistes seran: el grau de creativitat, de desenvolupament competencial i d’ús coherent i inclusiu de les tecnologies digitals. D’entre les experiències finalistes, el Jurat establirà l’ordre guanyador valorant el grau d’innovació, inclusió educativa i de major impacte a l’aula.

Els docents finalistes rebran una invitació per a presentar les experiències dins l’esdeveniment de “Changing Education Together” de mSchools que es durà a terme el 28 de febrer de 2019 en el marc del MWC Barcelona. En aquest acte es comunicarà l’ordre guanyador de les 3 experiències finalistes i es durà a terme el lliurament dels premis.

El premi serà un curs impartit per l’European Schoolnet a Brussel·les sobre innovació educativa. Els assistents exploraran un ampli ventall de recursos tecnològics aplicables a l’aula i podran aprendre i compartir amb docents d’altres centres educatius europeus. El premi inclou vols, hotels, àpats i el cost del curs. Les dates i el detall del programa del curs serà anunciat més endavant.

Consulteu les bases per saber els detalls del concurs.

Ànims, comptem amb vosaltres!!