XIII Concurs El gust per la Lectura. Finalistes a Esplugues de Llobregat

El Centre de Formació d’Adults  Eugeni d’Ors (Esplugues de Llobregat), amb el treball dels alumnes de CFI de nivell3, amb la professora Montse Buitrago, amb el títol  “Les aparences enganyen” , han quedat finalista del XIII Concurs El gust per la Lectura que convoca el Departament d’Esnseyament. El jurat ha destaca el treball pel missatge transformador que transmet, amb la intenció de canviar la mirada i lluitar contra els prejudicis, per l’esforç en el treball en grup i la interpretació i per l’originalitat en la posada en escena de les diferents situacions quotidianes.

L’alumnat havia llegit les Faules d’Isop. Editorial Vicens Vives i es presentava per la categoria F-Educació d’adults (cicle de formació instrumental –CFI–) Modalitat F1 (treball de tot el grup classe).

Enhorabona i bona lectura!