XdCB T5. Com ens organitzarem quan treballem per projectes?

El dimarts 17 d’abril els centres participants a la Xarxa Territorial de Compatències Bàsiques 5 van compartir el treball que estaven realitzant a l’espai Formació. Van exposar en una taula rodona el desenvolupament dels seus projectes, tot establint un diàleg amb la resta de companys sobre tres eixos: l’organització dels alumnes, les tasques i organització dels professorat i els espais.

L’escola Lola Anglada, d’Esplugues de Llobregat,  va explicar el procés seguit durant aquests darrers cursos en la construcció dels nous espais del centre en la línia d’afavorir noves metodologies.