Treballs de recerca a 4t d’ESO. Matí d’intercanvi d’experiències entre iguals, instituts Miquel Martí i Pol i Neus Català

El passat dimarts, 7 de juny, es va portar a terme a la sala d’actes del Citilab un matí d’intercanvi d’experiències d’alumnat de 4t d’ESO dels instituts Miquel Martí i Pol i Neus Català de Cornellà sobre els seus treballs de recerca. Amb l’objectiu de donar a conèixer aspectes rellevants del procés investigador (temàtiques, dificultats plantejades, reptes a assolir…), i les seves conclusions, plasmades en el que ha estat el treball final, al voltant d’una seixantena d’alumnes dels dos instituts han presentat els seus pòsters seguint un format de congrés científic.

De manera rotatòria i dividits en grups, l’alumnat de l’Institut Miquel Martí i Pol en un primer torn, i el del Neus Català en un segon, després d’una pausa per esmorzar, ha portat a terme les exposicions dels seus treballs amb el suport dels pòsters.

Aquesta iniciativa divulgativa i d’impuls a la investigació durant l’etapa educativa obligatòria contribueix a obrir un camí per a l’alumnat que es consolidarà posteriorment durant la postobligatòria.