Mostra de Treballs de Recerca 2023 – Jornada de Recerca de Ciutat al Citilab

El passat dijous, 20 d’abril, es va portar a terme al Citilab una nova edició de la Mostra de Treballs de Recerca de batxillerat. Coorganitzada pel Centre de Recursos Pedagògics SSEE Baix Llobregat V i el Citilab, aquesta Jornada de Recerca de Ciutat ha reunit 24 treballs seleccionats entre l’alumnat de 2n dels centres de la ciutat que imparteixen batxillerat (Maria Aurèlia CapmanyEsteve Terradas i IllaFrancesc MaciàJoan Miró i Miquel Martí i Pol), així com gairebé 400 alumnes de 1r d’aquests mateixos instituts.

Amb l’objectiu d’apropar l’experiència de l’elaboració d’un treball de recerca a l’alumnat de 1r per part de companyes i companys de 2n que han culminat el procés, els primers han pogut assistir a diverses exposicions de les quals podran treure noves perspectives o idees per enfocar de millor manera els seus respectius treballs. Els de l’alumnat de 2n encarregat de les diverses ponències han estat escollits d’entre els millors pels seus propis centres com a participants en l’edició d’enguany dels premis “XXII Mostra de Treballs de Recerca” organitzada per l’ajuntament de la ciutat.

La jornada s’ha desenvolupat en tres espais diferents del Citilab i dues franges horàries cadascuna de les quals incloïa dos torns. L’alumnat que ha participat com a oient en cada exposició va triar prèviament les que volia presenciar en funció de les seves preferències assistint finalment a quatre presentacions diferents.

Aquesta iniciativa compta amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà.