Les famílies i l’educació per la no-violència i la pau

Amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau, el Servei d’Escola i Famílies organitza un seminari que vol incidir en la col·laboració dels centres educatius amb les famílies en relació amb la no-violència i la pau.

El seminari comptarà amb la participació de Jordi Collet Sabé, sociòleg, educador social i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic, amb la ponència “Les famílies i l’educació per la no-violència i la pau”.

També s’hi exposarà un recull de quatre experiències sobre convivència en el marc de la comunitat educativa, a càrrec de la FEDAC de Lleida, l’escola Mas Casanovas, l’institut escola Mediterrani i l’institut de Matadepera.

L’acte tindrà lloc el dimarts, 30 de gener, de 17.30 a 19.00 h, a la sala d’actes del Departament d’Educació (Via Augusta, 202. Barcelona).

Per poder-hi assistir, haureu de formalitzar la inscripció abans del 25 de gener. En cas de no poder assistir a l’acte, el podreu recuperar posteriorment al canal de Youtube.