El RACC posa a disposició del professorat el seu joc online de seguretat viària

Les mesures decretades al nostre país per frenar l’expansió del COVID-19 han provocat una situació excepcional que ha alterat la nostra vida diària. El tancament de les escoles i el confinament domiciliari suposen un repte diari per als professors i professores que procuren continuar treballant amb els seus alumnes en remot.

Conscient d’aquesta situació i amb la voluntat d’oferir un nou recurs online als mestres i educadors, el RACC posa a la seva disposició, de manera oberta i gratuïta, el joc online ‘Mou-te bé! Play&Learn’, adreçat a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Mou-te bé! Play&Learn és un recurs educatiu en línia a l’abast dels educadors que ofereix continguts pedagògics perquè els nens i nenes aprenguin a desplaçar-se de forma segura, sostenible i autònoma.