15 de desembre Conferència: Ficció digital infantil i juvenil, què és i per què m’hauria d’importar?

Lucas RamadaEl proper dia 15 de desembre de 17,30 a 19,30 h us oferim la possibilitat d’assistir de manera virtual a la Conferencia: Ficció digital infantil i juvenil, què és i per què m’hauria d’importar? a càrrec d’en Lucas Ramada.

Inscripció a la conferència

Diuen les estadístiques que el 78% de la població en edat d’escolaritat obligatòria consumeix regularment formes de videojoc durant el seu temps lliure.

Sembla, però, que aquesta forma de cultura tan representativa de el moment actual que viu el nostre alumnat està lluny de ser integrada de manera sistematitzada dins dels currículums educatius i dels canals de formació inicial i permanent de professorat.

La innovació educativa insisteix a introduir el joc com a metodologia amb la qual ensenyar altres coneixements, però … Sabem jugar? Sabem què són els videojocs? Com ens parlen? Com entendre’ls?

En aquesta trobada es pretén que les assistents comencin a comprendre i valorar la ficció digital com a forma cultural i estèticament rellevant per a l’educació artística i literària de l’alumnat.

En el següent vídeo podeu veure una entrevista a Lucas Ramada