El Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI) de la Universitat Autònoma de Barcelona, ofereix una proposta formativa en l’àmbit de l’aprenentatge entre iguals.
L’objectiu principal d’aquesta proposta és contribuir a la millora de la comunicació oral, comprensió lectora i expressió escrita en català, així com al desenvolupament del raonament i el discurs matemàtic a partir dels programes Llegim i escrivim en parella i (En)Raonem en parella.
Els itineraris que s’ofereixen son:
- (En)Raonem en parella, per a la resolució cooperativa de problemes matemàtics.
- Llegim en parella, per a la millora de la comunicació oral i comprensió lectora en català.
- Llegim i escrivim en parella, per a la millora de la comunicació oral, comprensió lectora i expressió escrita en català, amb un èmfasi especial en la competència escrita.
Per a més informació sobre la proposta cal clicar aquí o bé omplir el formulari de preinscripció.
Finalment, el GRAI convida a la Jornada Llegim en parella: Evidències en comprensió lectora després de 10 anys de pràctiques (activitat amb certificació d’assistència) pel proper dimecres 20 de setembre a les 16:00. Es presentaran les evidències en comprensió lectora després de 10 anys de desenvolupament del programa Llegim en parella a centres catalans.