Jornada: Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa

Jornada Radio 2021Descobreix la ràdio com una eina pedagògica que facilita l’articulació dels diferents espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics significatius per l’alumnat i per tota la comunitat educativa. Et permetrà estimular les habilitats comunicatives orals i escrites, la creativitat i el pensament crític, el treball en equip i per projectes, el vincle amb les famílies i amb l’entorn social, malgrat els temps de pandèmia. Una multitud d’opcions que pots adaptar a la teva realitat posant de bracet l’educació i la ràdio.

Si et pica la curiositat, aquesta és la teva jornada. T’ajudarà a emprendre el teu propi projecte i a potenciar la teva pràctica, en el cas que ja tinguis una experiència prèvia.

Inscripció fins el 22 de febrer  [ info@comsoc.cat ]