eTwinning – Treball en col·laboració entre profesorat i alumnat

eTwinningLa plataforma eTwinning forma part d’Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport que té com a objectiu promoure i facilitar el contacte, l’intercanvi d’idees i el treball en col·laboració entre professorat i alumnat dels països que participen a eTwinning, a través de les TIC.

eTwinning permet als equips educatius (professors, directors, bibliotecaris, etc.) europeus comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes o el que és el mateix, sentir-se i formar part de la comunitat educativa més àmplia d’Europa.

El portal eTwinning és un punt de trobada i un lloc comú de treball. Està traduït a vint-i-cinc idiomes i proporciona eines en línia perquè els docents trobin socis, engeguin projectes, comparteixin idees, intercanviïn pràctiques interessants i comencin a treballar junts, servint-se de diferents eines personalitzades disponibles a la plataforma eTwinning.

SI NO CONEIXO ETWINNING:

SI JA CONEIXO ETWINNING:

• Crear o afegir-se a projectes de col.laboració (exemple: eTwinneando los ODS).
  • Difondre bones pràctiques entre els docents de la vostra zona.
  • Assessorar sobre eTwinning.
  • Seguir-se formant a/en eTwinning: descobreix tota l’oferta formativa disponible a eTwinning aquí. Al grup d’assessors, estaràs sempre actualitzat.