22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l’Atlàntic 2023

Des del Museu Marítim de Barcelona, juntament amb la  Fundació Barcelona Capital Nàutica, s’organitza el programa educatiu 22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l’Atlàntic 2023 que ofereix a docents un recurs per a un aprenentatge basat en situacions i globalitzat, i dona a conèixer a l’alumnat el món de la navegació oceànica i els valors que hi estan associats. Aquesta activitat és gratuïta i va adreçada a l’alumnat de cicle superior de Primària i ESO de tots els centres educatius de Catalunya.

Hi haurà una formació per a docents al juliol i l’activitat s’inicia la setmana del 20 de setembre (pdf amb més informació).

Si esteu interessats en participar les inscripcions es poden fer a través de la seva web