Activitum: el portal d’activitats escolars de Catalunya

activitumActivitum és un catàleg que agrupa activitats educatives que les entitats del territori posen a l’abast d’escoles i instituts d’una manera ordenada, per dur-les a terme fora o dins de l’aula. Es tracta d’una iniciativa sense ànim de lucre impulsada per professionals de l’educació des del convenciment que per tal d’adaptar l’educació als canvis del  nostre temps és imprescindible implicar-hi tots els agents de l’entorn.

El portal és un recurs per a expandir els límits de l’aula a un món més global, obert i interconnectat i oferir als alumnes i als docents propostes innovadores i d’alt valor pedagògic. Per accedir al repositori cal inscriure’s.