Activitats reproductives vs productives
Arrel d’un tuit d’en Felip Lorenzo, professor de l’INS Ca n’Oriac de Sabadell i ambaixador STEAMcat, es va generar una agradable discussió (en el bon sentit de la paraula) sobre les activitats reproductives i les activitats productives a les aules. Sabem distingir-les? Quines utilitzem a l’aula? Intentem, doncs, posar una mica de llum a la […]
Activitats reproductives vs productives Llegeix més »












