Conferència Gestió d’alumnes amb diabetis als centres
El dimecres 30 de novembre vam tancar el cicle de conferències del primer torn amb la conferència “Gestió d’alumnes amb diabetis als centres” a càrrec de la Fina Aguilar, responsable del centre vacunal de ABS Palamós i Coordinadora d’infermeria pediàtrica de les 4 ABS del SSIBE, i de l’Anna Sabat, infermera amb especialitat d’Infermeria Familiar […]
Conferència Gestió d’alumnes amb diabetis als centres Llegeix més »












