Xerrada-Taller “Manage your time”

El passat 11 d’abril el Departament d’Ensenyament va oferir a l’alumnat de Batxillerat de l’INS Josep Vallverdú una xerrada a càrrec de Goldie Uttamchandani Nanwani, escriptora i coach.

En ella, es van compartir diferents estratègies sobre la gestió i organització del temps, no només durant l’etapa escolar de l’alumnat sinó també al llarg de la vida.

Goldie Nanwani és autora del llibre Thoughts Translated, un recull d’articles i poemes sobre la seva visió vers l’amistat, la família, amb el clar missatge de gaudir del que ens ofereix la vida, de tot allò que en un futur es convertirà en les nostres memòries inesborrables.

Galeria d’imatges de la sessió