Formulari mobilitats internacionals alumnat i professorat

Formulari mobilitats internacionals alumnat i professorat.

D’acord amb les instruccions d’inici de curs, els centres han d’informar els Serveis Territorials, abans del 15 de gener de 2024, les mobilitats internacionals d’alumnat i professorat, ja siguin en el marc del programa Erasmus+, o bé un intercanvi o estada en un país europeu organitzat pel centre.

Els centres que participeu en un Erasmus, si abans del 15 de gener encara no disposeu de tota la informació que es demana, podeu respondre el formulari un cop la tingueu.

El formulari té diferents seccions (mobilitat 1, mobilitat 2…), i cadascuna d’elles té les mateixes preguntes. Haureu de respondre, tantes seccions com mobilitats tingueu previstes. En el cas que només tingueu informació d’una mobilitat ompliu la primera secció i envieu el formulari. Aquest estarà actiu tot el curs i el podeu respondre tantes vegades com us faci falta.