UN SEMINARI… TRES PRODUCTES!

Les aules d’acollida de Montcada i Ripollet treballem i fem xarxa!

Aquest curs hem iniciat el Seminari de Tutores i tutors d’aules d’acollida des del Servei Educatiu del VOC VI. Disposar d’un espai on reflexionar, comunicar-nos, compartir objectius i recursos, unificar esforços, compartir neguits…. En definitiva, acompanyar-nos, ha estat imprescindible per poder donar resposta a un curs excepcional, que ha estat carregat de reptes, però també de descobrir noves maneres de comunicar-nos i de compartir experiències en nous aprenentatges.

Us fem arribar els tres productes que hem elaborat des del Seminari de TAA, fruit del treball conjunt de les tutores i tutors de les aules d’acollida de la nostra zona i de l’acompanyament de l’equip LIC al llarg d’aquest curs. Així doncs, en aquest Genially hi podreu trobar:

– Un resum dels continguts i experiències que hem intercanviat a les sessions.

– Un recull de recursos (Padlet) que podem utilitzar per atendre l’alumnat nouvingut i/o d’origen estranger.

– La maleta digital “El dol migratori”, amb orientacions, propostes, recursos i materials per abordar aquest tema amb el nostre alumnat dins l’aula d’acollida, però també des de l’aula ordinària.

Esperem que gaudiu del material que us proporcionem… Estigueu alerta, perquè aviat tindrem més novetats!!!

Feu clic a la imatge per accedir-hi!!