Invitació Taula Rodona – Català a l’escola (AM Rosa Sensat)

Des de l’Associació de Mestres Rosa Sensat, ens conviden a la taula rodona que, sota el nom ‘El català a l’escola en una realitat plurilingüe’, tindrà lloc el dijous 10 de febrer a les 18 hores a El Born Centre de Cultura i Memòria.

Conduïda per la periodista Elisabet Pedrosa i integrada per un grup de participants experts: Enric Larreula, escriptor i il·lustrador, fou professor universitari de Filologia Catalana; Carme Junyent, directora del GELA (Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades) i professora universitària de Lingüística; Carla Benet, traductora, intèrpret i professora de diverses llengües estrangeres; Xavier Vila, catedràtic de sociolingüística i secretari de Política Lingüística de la Generalitat.

• Organitzat per la revista Perspectiva de l’Associació de Mestres Rosa Sensat, en el marc de cicle d’activitats per abordar algun dels temes centrals de cada número. El número 417 girarà entorn del català a l’escola.