XVII Certamen de lectura en veu alta

Ja us podeu inscriure al XV Certamen Infantil i Juvenil de lectura en veu alta, que com cada any organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Podeu participar en el certamen en cinc categories que agrupen els alumnes de 3r de primària fins a 4t d’ESO, les cinc categories són:

• Grumets vermells: lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys -cicle mitjà de primària-que llegeixen individualment.
  • Grumets verds: lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys -cicle superior de primària- que llegeixen individualment.
  • Timoners: alumnat nouvingut de primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu.
  • Corsaris: per a alumnat de primer cicle d’ESO.
  • Tropa de corsaris: lectura col·lectiva amb grups formats per tres lectors o lectores cada un, de 3r i/o 4t d’ESO.

Qui hi pot participar

Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria per a les categories individuals i un grup de tres alumnes per a la Tropa de Corsaris.

Fases del certamen!

Consulteu-les aquí!

Guanyadores

Tindrem quatre persones guanyadores, una per a cada categoria I i un grup de tres persones guanyadores de la categoria Tropa de Corsaris de lectura col·lectiva.