X Jocs Florals Escolars

El passat dimarts 23 de maig va tenir lloc el lliurament de premis dels finalistes dels X Jocs Florals del Vallès Occidental a la sala d’actes de l’Institut Ferran Casablancas de Sabadell.

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria amb la finalitat de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.

L’alumnat pot participar en diferents categories de prosa i poesia des de Cicle Inicial de Primària fins a 4t d’ESO. També hi ha una categoria de conte audiovisual.

L’acte del passat dimarts, que va ser organitzat pels equips LIC i CRP dels diferents Serveis Educatius de la nostra comarca, va permetre reconèixer el treball de tots els finalistes del Vallès Occidental i dels representants del Vallès Occidental que han passat a la final de Catalunya. Així doncs, cada Servei Territorial premia els tres millors treballs de cada categoria i un d’ells passa a la final nacional.

Del nostre territori, ens va representar l’escola Tabor de Santa Perpètua, en la categoria H (alumnat del primer cicle d’educació primària, conte audiovisual il·lustrat) i B2 (alumnat del segon cicle d’educació primària, poesia). Moltes felicitats a l’Escola Tabor!