Tallers d’escriptures de llengües asiàtiques

Amb motiu del dia Internacional de les llengües maternes que és el 21 de febrer, des de Casa Asia volen oferir als centres educatius de primària (cicle superior) i secundària tres propostes educatives:

1. La primera proposta es pot adaptar a tallers de llengua oral i amb cançons que podrien ser també per a cicle inicial i mitjà de Primària.
    Tallers introductoris a les llengües: japonesa, xinesa, thai, coreà, hindi i urdú. Són taller de cal·ligrafia i escriptura adreçats a cicle superior de Primària, ESO i Batxillerat Artístic principalment, adaptada a cada nivell. T’adjunto el pòster. Aquest tallers es fan amb educadores asiàtiques i els oferim amb una reducció del preu habitual a 80€/per grup classe.
  2. Per a la segona, proposen l’activitat de l’autobiografia lingüística. Aquesta activitat seria per a que la facin pel seu compte i ens encantarà tenir informació sobre la seva experiència amb les autobiografies lingüístiques. Aquesta activitat està pensada també per a cicle superior de Primària, ESO i batxillerats socials. https://www.casaasia.cat/actualitat/autobiografies-linguistiques-som-el-que-parlem/
  3. La tercera, consisteix en escriure poemes plurilingües en els que cada alumna participant (es pot fer individualment o en grup) escrigui un poema en la llengua que esteu treballant a classe (català, castellà, anglès, etc. o en la seva llengua materna) sobre el tema proposat i després cal que substitueixi paraules o frases del poema per la seva traducció a altres llengües que coneix amb la idea que en el mateix poema hi hagi paraules o frases de tot el seu repertori lingüístic.

La III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia 2022 tindrà per tema: “El primer dia que…….” , així que us animem a fer les poesies prenent aquest tema de referència i us volem convidar a participar-hi a tots els centres de secundària que teniu alumnat amb molts coneixements lingüístics i diversos. Si n’esteu interessats i ens ho comuniqueu us farem arribar més informació sobre la Mostra.

Per a més informació sobre les 3 propostes ens podeu contactar a: illort@casaasia.es i tel: 666571836