Recull de recursos per promoure la solidaritat amb Palestina i la cultura de la pau

Recull de recursos elaborats per la comunitat educativa de Catalunya per promoure la solidaritat amb Palestina i la cultura de la pau entre l’alumnat, famílies i professorat

El que està passant és gravíssim, han sigut assassinats més infants el darrer mes a Palestina que a tots els països en conflicte d’arreu del mon des del 2019 segons Save the Children.

Davant d’aquests fets i la necessitat de mestres, familiars d’alumnes i sindicats de promoure els valors de la solidaritat i la cultura de la pau compartim el següent recull de recursos elaborats per la comunitat educativa.

Podeu accedir-hi habitualment des de la pestanya del menú Recursos – Solidaritat amb Palestina.