PROJECTE “ESMORZARS EN FAMÍLIA”

Aquest trimestre, en el marc del Pla Educatiu d’Entorn, s’ha iniciat el projecte “Esmorzars en família” a l’Escola Reixac i a l’Escola El Turó de Montcada i Reixac.
El projecte parteix de dos eixos transformadors:

• L’enfortiment de les habilitats socials i de criança dels adults responsables dels infants, des del seu rol de cuidadors i cuidadores, prenent consciència i posant en pràctica diferents estratègies de criança positiva.
  • El foment del coneixement mutu i la vinculació respectuosa entre els diferents agents que formen la comunitat educativa (famílies- professionals-alumnat).

A l’Escola El Turó, per afavorir l’assoliment dels objectius que pengen dels dos eixos de transformació, les famílies es vinculen a l’escola i al projecte a través d’activitats de costura en llengua catalana.

“Esmorzars en família” és un projecte pilot dinamitzat per la Clàudia, educadora social de la Fundació Projecte i Vida, qui rep el suport dels equips directius dels centres i del TIS i de la promotora escolar del poble gitano de Montcada i Reixac en el cas de l’Escola El Turó.

Us deixem unes fotografies!