Producte final Vivint l’arqueologia

S’apropa final de curs i això vol dir que també s’apropa una nova edició del “Reviu Maleses”.

Per fi, dos anys després de la darrera ocasió, els Ibers tornaràn a Les Maleses, a casa seva.

Per la Festa Major alumnes, professorat i exalumnes de l’assignatura d’arqueologia (1r batxillerat) de l’institut Montserrat Miró, seràn els protagonistes del seu propi Projecte Final de l’assignatura. Una recreació històrica al Poblat iber de Les Maleses.

Aquesta activitat organitzada conjuntament amb @museumunicipalmontcada  i @museu_montcada_amics s’emmarca dins el programa de Festa Major de MiR organitzat per @ajmontcada. És una activitat oberta a tothom!

El @el_cim_montcada conduirà els participants fins a les Maleses, recorrent camins i corriols de la #serraladamarina .

Prop de Les Maleses, un entrepà i aigua a càrrec de l’ajuntament de Montcada permetrà recuperar forces per fer la darrera tirada fins al Poblat Iber.  Un cop allà, els visitants es traslladaran al passat, 2300 anys enrere i coneixeran als habitants del poblat. Un viatge en el temps, que segur no us deixarà i diferents.

Us hi esperem!

🗓 4 de Juny

🕰 9.00h fins les 14.00h aprox.

📍Sortida de la Pl.Lluïs Companys.

Inscripció 📝:

📞 93.565.11.22

📥Missatge privat al compte d’instagram @museu_montcada_amics

📨amics.museu.montcada@gmail.com