Podcast SPM, un retrat sonor de la nostra ciutat!

Us presentem una experiència de servei comunitari realitzat des del Pla educatiu de ciutat de Santa Perpètua:

Podcast SPM, un retrat sonor de la nostra ciutat!

El passat dia 30 de novembre va ser el Dia Internacional de la Ciutat Educadora 2023. Des de l’edició del 2019, es treballa al voltant del lema: La cultura, font de creació i aprenentatges a la Ciutat Educadora.

En aquest acte oficial va comptar amb la participació de ciutadania, entitats i de l’alumnat de 3r de Secundària que participen aquest curs en el Servei Comunitari de la Regidoria d’Educació Podcast SPM, un retrat sonor de la nostra ciutat!

Projecte liderat i conduït per al Museu del treball i la Indústria Viva (MTiV) i la Ràdio de Santa Perpètua.

Aquí teniu l’enllaç d’una de les notícies que ha sortit a l’informatiu digital i els enllaços als podcast.

Podcast: El nostre Museu

Realitzat per Alejandro de Fermín, Silvia Rico, Eric Sánchez i Mar Romeu del Col·legi Sagrada Família

Realitzat per Ruth Paredes, Marta Morales, Iris Alba, Salma Boussouf, Eloi Lopez, Raúl Sánchez, Xavi Ojeda i Miquel Gómez de l’Institut Escola Santiga