LECXIT!

Ahir va tenir lloc la formació de seguiment amb les voluntàries que participen en el programa LECXIT, el qual implica diversos alumnes de centres de primària del municipi. Enguany, comptem amb un total de 10 voluntàries. LECXIT és un programa de la Fundació Bofill que té per objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora. Des del projecte, ens enfrontem al repte de garantir que tot l’alumnat finalitzi l’etapa de primària amb un nivell de competència lectora que els asseguri el seu desenvolupament educatiu i social.

A Montcada, el primer punt LEXCIT es va crear a mitjans del curs passat a la Biblioteca Elisenda de Montcada. Aquest projecte ha estat possible gràcies a la coordinació de les biblioteques de Montcada i Servei Educatiu dins del Pla Educatiu d’entorn.