La UB divulga: VI Projecte NeuroART (2022-2023) – Inscripcions obertes!

La UB Divulga

Benvolguts, benvolgudes,

Torna el projecte NeuroArt, l’activitat de divulgació científica que busca que els i les joves expliquin conceptes relacionats amb les neurociències a través de la creació d’obres d’art.

La sisena edició obre inscripcions fins el dia 30 de setembre!

• Durant la primera fase, l’alumnat dels centres inscrits enviaran preguntes i consultes als investigadors/es de l’Institut de Neurociències de la Universitat de Barcelona. A partir de les qüestions formulades, l’equip investigador enregistrarà vídeos, dissenyarà infografies, o utilitzarà altres formats per respondre-les.
  • En una segona fase, cada centre treballarà per grups en l’elaboració de representacions artístiques dels conceptes explicats i seleccionarà quins grups representaran l’escola en la fase final. A més, enguany, com a novetat, els centres podran assistir a l’exposició “Cervell(s)” del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).
  • En la darrera fase, durant la jornada final, els autors i les autores de les obres finalistes presentaran les obres davant d’un jurat expert què n’escollirà les guanyadores. També hi haurà un premi especial de popularitat que es decidirà amb votacions en línia.

Us fem arribar les bases de participació adjuntes en aquest correu. També les podeu consultar a la pàgina web.

PROJECTE NEUROART

A qui va adreçat: El projecte s’adreça a grups escolars de tercer i quart d’ESO.

Nombre de participants: Hi poden participar 20 centres educatius en total. Només s’acceptarà una inscripció per centre educatiu, tot i que hi poden participar diferents classes d’un mateix centre.

Inscripció: Els centres que hi vulguin participar s’han d’inscriure al concurs mitjançant el formulari que trobaran al web del projecte.

Dates: 12 de setembre al 30 de setembre del 2022 (ambdós inclosos). Un cop finalitzat el període d’inscripció, es comunicarà a tots els centres educatius si han obtingut plaça o no per participar en el projecte.