Jornada Obrim les portes a l’Escolta’m

Jornada Obrim les portes a l’Escolta’m, que se celebrarà el proper 27 de juny de 2024 al Palau de les Heures del campus Mundet, de 9:00 a 14:00 hores.

Aquesta jornada té com a objectiu retrobar-nos amb els centres que esteu implementant el projecte Escolta’m: tutoria personalitzada a les vostres escoles i convidar a participar-hi a d’altres persones i centres interessats en el projecte. Les persones que assisteixin a tota la jornada rebran un certificat de 5 hores.

La jornada inclourà una ponència principal titulada “Escoltar des de la ment i el cor”, a càrrec de la Dra. Anna Forés Miravalles, així com tallers vivencials i informatius. L’esmorzar serà comunitari, i es prega als assistents que portin algun producte típic del seu territori per compartir.

Us agrairem la màxima difusió d’aquest esdeveniment i esperem comptar amb la vostra presència.

Les inscripcions a la jornada, es poden fer a través del següent enllaç: http://www.ub.edu/gidp-matice/faces/formatice?curs=59420

Per a qualsevol dubte o necessiteu més informació, contactar amb idp.cursos@ub.edu.