Jornada formació TEA: PER UNES ESCOLES INCLUSIVES

L’ajuntament de Montcada i Reixac organitza el dissabte 8 de maig de 9:30 a 13:30 en format telemàtic, la jornada de formació TEA: “PER UNES ESCOLES INCLUSIVES” a càrrec de la Sara Grela Mirones, psicòloga sanitària especialitzada en el suport a persones en l’espectre de l’autisme.

Jornada TOT CREANT ESCOLES INCLUSIVES: ESTRATÈGIES EDUCATIVES PER A NENS I NENES AMB TEA.

Per què el meu alumnat sembla destacar en unes coses i, en canvi, li costen tant altres coses? Estic adaptant correctament els continguts acadèmics? Com puc donar-li suport per gestionar determinats comportaments? Per on haig de començar per treure el màxim partit del meu alumnat? Com puc fomentar la seva participació a l’aula i en els patis? Aquestes són algunes de les preguntes que, molt sovint, es plantegen docents de nens i nenes amb TEA.

Us compartim el cartell de la jornada TEA amb el programa. Aquesta jornada està adreçada a professionals de l’educació i a les famílies.

Per poder fer la inscripció a la jornada:

• Mestres (té una acreditació de 5h si també contesteu al formulari de valoració que se us farà arribar uns dies més tard) heu d’enviar un email a: a8930039@xtec.cat indicant; nom, cognoms, DNI, centre de treball.
  • Altres professionals de l’educació o famílies enviar un email a: educació@montcada.org