Jornada d’escola inclusiva i intercultural a la UAB el 15 de juny

Si us preocupa la inclusió real del vostre alumnat culturalment divers i de les seves famílies al vostre centre, us convidem a participar en aquesta activitat.

Jornada sobre educació inclusiva de la diversitat cultural que tindrà lloc el dia 15 de juny de 16 a 20h a la sala d’actes de la Facultat d’Educació de la UAB, organitzada per el grup de Recerca Greip de la Facultat d’Educació de la UAB amb la col·laboració dels programes AFEX-AFFM de Casa Àsia i Fapaes.

Serà una jornada d’experiències, reflexions i debat sobre aquesta temàtica. Hi esteu convidats/des. Us preguem que en feu difusió entre els vostres cercles relacionats amb l’educació i que us hi inscriviu el més aviat possible. Segur que les testimonis seran molt inspiradors i hi trobareu propostes concretes que us poden ajudar en la vostra tasca com docents.

Link per consultar el programa i formalitzar la inscripció: https://tefluab.wixsite.com/greipevents-cat/event