Jornada “Construïm entorns protectors. La LOPIVI a Catalunya: apuntant reptes”

Des del juny de 2021, la Llei Orgànica de protecció integral a la infància i adolescència davant la violència (LOPIVI) ofereix un marc legal per aconseguir entorns protectors per als nens, nens i adolescents. Quins són els reptes a Catalunya? En parlarem amb representants de diferents àmbits (salut, educació, famílies, forces de seguretat, tecnologies, centres educatius i infància) per poder extreure elements clau a favor del treball envers la infància i l’adolescència.

Lloc: Auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna-Universitat Ramon Llull. Plaça de Joan Coromines. Barcelona

Jornada presencial i en streaming

Ubicació aquí

Hora: De 10 a 11.30 h