Invitació al webinar del Professor Carlos Moreno sobre equitat i transformació educativa

La transformació educativa que ens ocupa a escala internacional fa de l’equitat una condició irrenunciable i un objectiu prioritari dels sistemes educatius compromesos amb la qualitat.

Com que sabem de la vostra implicació en aquesta transformació, ens complau convidar-vos al webinar “Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa”, que el dilluns 14 de març a les 17h30 conduirà el professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d’escoles i entorns motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat als centres més tradicionals. Actualment Carlos Moreno és director executiu de Big Picture Learning, una organització sense ànim de lucre que ha creat més de 150 escoles d’aquest tipus als Estats Units i arreu del món.

Per a fer la inscripció heu d’anar al cercador d’activitats de la pestanya de formació de la xtec i cercar aquest codi d’activitat: 9000140520. La data límit d’inscripció és divendres 11 de març. El mateix dilluns 14 de març, al matí, enviarem l’enllaç de YouTube a les persones inscrites.