Inscripció oberta a JOCS FLORALS fins el 22 de març!!!

Ja s’ha obert la vuitena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya  amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia, en infants i joves  de sis a divuit anys.

Com a novetats respecte a edicions anteriors:

1. S’inicia la modalitat de poesia per a cadascuna de les categories, amb la voluntat d’impulsar aquest gènere literari.
  2. Els treballs presentats a les categories A1, A2, B1, B2, C1, C2, D1, D2, E1, E2 i H, han de ser col·lectius.
  3. Els treballs presentats a les categories F1, F2, G1 i G2,han de ser individuals.

Es manté la categoria Hconte audiovisual i·lustrat, adreçada a tot l’alumnat de primària, que disposa d’unes bases específiques.

El centres només podrà presentar un treball per categoria.

Al web dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya, trobareu  penjades les bases de l’edició d’enguany.

Per participar-hi cal omplir el Formulari d’inscripció indicant la voluntat de participació del centre i en quina o quines categories.

El període d’inscripció és fins el 22 de març.

Durant la primera quinzena d’abril, s’enviarà als centres inscrits la informació detallada de com i quan lliurar els treballs  i de com es farà la comunicació dels guardonats.