“Infraexpuest@s” a l’INS ESTELA IBÈRICA

Exposició “Infraexpuest@s” a l’INS ESTELA IBÈRICA

L’institut Estela Ibèrica de Santa Perpètua ha fet l’exposició “Infraexpuest@s” que els hi ha portat l’Associació Ruido Photo_Educació.

Aquesta exposició està realitzada per joves catalans i joves que van arribar a Catalunya sent menors d’edat i sense acompanyant. Aquests darrers van estar allotjats a la casa d’acollida de Santa Perpètua. Així que van trobar interessant que l’alumnat conegués aquest projecte. Així doncs, alguns d’aquests joves participants en el projecte aniran a fer un taller amb el seu alumnat de 3r d’ESO de Cultura i valors. El taller consisteix en què el seu alumnat farà com una entrevista als joves del projecte i així establiran un diàleg entre ells/es que segur que és molt enriquidor.

Tot això, és arran d’una exposició que van muntar #Ruido a la sala-museu de Santa Perpètua, a través de l’ajuntament, sobre fotoperiodisme i els moviments socials a Santa Perpètua, que van realitzar amb 1r de batxillerat i que va ser una oportunitat per reflexionar sobre el contingut i el mitjà, el fotoperiodisme com a mètode d’investigació.

El taller té un cost econòmic que va a parar als joves que fan el taller.