Font Freda centre referent!

El passat divendres 23 de setembre, l’escola Font Freda, escollida com a escola referent pel seu bon treball a l’aula d’acollida, va ser escenari de la segona sessió de formació per nous docents de les aules d’acollida i van fer una visita a l’aula en el marc de la formació de nous tutors i tutores d’aules d’acollida del Vallès Occidental.

La Cristina Valdivia, la docent referent, va acollir a més de 80 docents i els va compartir materials que ha anat elaborant i personalitzant així com bones pràctiques i estratègies per fer una bona acollida inicial a l’alumnat nouvingut.

La formació, dirigida per l’ ELIC VOC, ha estat un èxit d’assistència i ha rebut molt bones valoracions per part del nou professorat.

Finalment, volem agrair i felicitar a tota la comunitat educativa de l’Escola Font Freda de Montcada i Reixac per ser un bon referent de bones pràctiques en l’àmbit de l’acollida a alumnat nouvingut.