El SIEI en el marc de l’escola de i per tothom: cap a on hem d’anar? Jesús Soldevila

Avui us volem recomanar la conferència del Jesús Soldevila El SIEI en el marc de l’escola de i per tothom: cap a on hem d’anar?. En Jesús ens dona una visió molt clara de què és l’educació inclusiva i cap a on podem avançar.

Aquesta conferència va ser una part de la cloenda de la Formació per a centres que han incorporat el SIEI el curs 2021/22 que es va celebrar el passat 26 de maig.

L’acte va començar amb la benvinguda als i les professionals per part de la Directora General d’Educació Inclusiva i Llengües. A continuació, va presentar la ponència i al ponent, en Jesús Soldevila, doctor en Educació Inclusiva-Pedagogia per la Universitat de Vic on fa docència Universitària. Mestre i Psicopedagog, Assessor a Down Catalunya i el Programa CAAC (Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar). Ha compartit espais de treball amb el professor Nicola Cuomo de la Università di Bologna, amb la doctora Ángeles Parrilla, de la Universitat de Sevilla, i amb el professor Mel Ainscow.

La segona part de la sessió va ser el moment de compartir les experiències del centres. L’organització va obrir vuit taules simultànies amb diverses temàtiques on es van poder sentir i veure les presentacions. Amb l’objectiu de tenir un espai comú on mostrar les experiències, hem creat el bloc Miscel·lània del SIEI, un repositori on els i les professionals de l’educació puguin compartir i accedir a la feina feta pels centres enguany, com el curs anterior.