Eina de diagnosi. Biblioteca escolar: nous reptes

Recuperem aquesta eina de diagnosi que es troba dins dels materials de l’Ateneu, en la FIC (Formació interna de centre) Biblioteca escolar: nous reptes.

Eina de diagnosi

Per saber cap on volem anar (repte) i pensar solucions és necessari conèixer alguns aspectes de la realitat actual del centre amb relació a la biblioteca escolar. Per fer-ho us recomanem que utilitzeu l’eina de diagnosi que trobareu al final d’aquesta activitat.

Aquest document s’ha elaborat a partir de l’eina Diagnosi i pla d’actuació per a la biblioteca escolar proposada pel Programa biblioteca escolar “puntedu”. S’organitza en quatre temes:

• Organització i funcionament de la biblioteca de centre.
  • Gestió de la col·lecció i dels espais.
  • Suport al currículum des de la biblioteca escolar.
  • Visibilitat i interacció de la biblioteca de centre amb la comunitat educativa i l’entorn.

Per a cada tema s’han seleccionat uns quants ítems de l’eina general, que pensem que són significatius i us poden ajudar a conèixer la vostra situació de partida.