Digitalitza’t: Better Sheets

Better Sheets és un Netflix de vídeos sobre Google Sheets per ser una crack en fulls de càlcul!

excel tutorials

Els fulls de càlcul, ja siguin en Excel, Google Sheets o qualsevol altra eina, incloent-hi Libreoffice, ens ajuden a realitzar tasques realment sorprenents.

No serveixen només per mantenir la informació classificada, les seves fórmules el transformen en veritables plataformes de programació que amb capaços d’actuar com a aplicacions poderoses que ajuden a prendre decisions a empreses de totes les mides.

Hi ha milers de cursos online d’Excel, tutorials gratis per tots els costats, professionals que ofereixen trucs a les xarxes socials, com a tiktok.com/@sheets.diarios… en fi, recursos no falten, però és la primera vegada que en veig una plataforma especialitzada en vídeos de professionals de Google Sheets.

Es tracta de Better Sheets, i es presenta exactament com posem al títol, un Netflix sobre Google Sheets.

Better Sheets va començar fa 2 anys, però només ara s’ha transformat en una xarxa d’experts de la matèria que comparteixen trucs. Els membres d’aquesta xarxa s’ajuden entre ells, i en posen exemples, com el professor d’una escola d’anglès a Tailàndia que utilitza Fulls de càlcul de Google per administrar les operacions de l’escola, o els mestres que creen jocs perquè els nens aprenguin a fer servir fulls de càlcul a través del joc.

Hi ha membres que fins i tot estan creant fulls que es venen a mercats com Etsy, Shopify i AppSumo, com la que va crear un nou sistema per gestionar l’energia al llarg del dia, o el que va fer un nou organitzador de hashtags per a Instagrammers.

De moment ja hi ha 177 vídeos i més de 3.000 membres esperant els dubtes dels que acaben d’arribar.

Article de: https://wwwhatsnew.com/2022/04/29/un-netflix-de-videos-sobre-google-sheets-para-ser-un-crack-en-hojas-de-calculo/