Conferència: Biblioteca Escolar i Nou Currículum

Què?

La biblioteca escolar, entesa com a recurs i com a projecte de centre, és un element clau en el desenvolupament del currículum. Es tracta d’un recurs transversal, que pot arribar a totes les matèries, àrees, cicles, nivells i agents de l’escola, tot donant suport al PEC i afavorint l’aprenentatge competencial de l’alumnat.

Com pot la biblioteca donar suport al tractament dels vectors del currículum? Què es pot fer des de la biblioteca per afavorir el desenvolupament de les competències? Quin és el tractament de la biblioteca en els nous currículums?

Qui?

Mònica Badia Cantarero, mestra i pedagoga. Ha treballat molts anys a l’escola fent de tutora i de coordinadora de la biblioteca escolar. Ha coordinat diversos seminaris de biblioteques escolars a Catalunya i ha fet formació docent en l’àmbit de la competència lectora i la biblioteca escolar. Des de fa uns anys és la coordinadora del Programa de biblioteques escolars a Catalunya.

Quan i com?

Dimecres 22 de març de 2023 a les 17h en format telemàtic