“Com podem fer bons informes d’avaluació?” de Nati Bergadà

La Nati Bergadà comparteix al seu blog el seu últim article: “Com podem fer bons informes d’avaluació?”

L’escola té com a objectiu acompanyar als infants en el seu creixement integral. Aquest objectiu de l’escola és compartit amb les famílies.

Cal que escola i famílies estiguem coordinats i alineats, que sorgeixin complicitats i que gaudim de confiança plena. L’avaluació i l’informe és un instrument clau per assolir aquest objectiu si s’utilitza adequadament.

El departament estipula que cada trimestre cal fer una sessió d’avaluació i que el tutor/a ha d’informar per escrit a les famílies sobre el procés d’aprenentatge dels alumnes.

Cal que oblidem el concepte d’informes unidireccionals i pensem en informes/ reunions en els que es parli de l’evolució de l’infant a partir del diàleg entre els docents, alumnes i famílies.

En aquest article ens parlarà de:

• Quina finalitat tenen els informes?
  • Com ha de ser l’informe?
  • Què ha de contemplar l’informe?
  • Com cal que redactem l’informe?

Clica la imatge i llegeix tot l’article!