Col·laboració amb l’associació la Horda al parc de les Aigües

Us presentem el mural interpretatiu dels ocells del Riu Besòs que han impulsat des del Programa Escoles Verdes en col·laboració amb les Escoles Verdes de Montcada i la Xarxa de Conservació de la natura.

Aquest mural, fet el 22 de maig, l’han creat amb els artistes @dani.tabasco @mde_carteles i @therealmarciana

Amb aquesta acció La Horda conclou les diferents iniciatives d’educació ambiental i de millora de l’entorn de Montcada que ha portat a terme al llarg d’aquest curs amb les Escoles Verdes del municipi  juntament amb la Xarxa de Protecció de la Natura.

Dins aquest projecte han plantat més de 200 arbres nadius, han instal·lat 25 caixes niu i 8 hotels d’insectes amb l’alumnat de totes les escoles verdes del municipi. Moltes gràcies:

• EBM Camí del  Bosc
  • EBM Can Casamada