ACTIVA’T PER EDUCAR, EDUCA PER ACTIVAR

El 1974 Herbert Freudenberguer va publicar “The High Cost of High Achievement”  (L’Alt  preu de l’alta eficiència), una investigació que coneguda arreu del món, per la qual va guanyar el prestigiós premi “Medalla de Oro de la Asociación Americana de Psicología” on  explicava de quina manera es veu afectada la salut de les persones a partir del desgast que patim per la pràctica laboral quotidiana durant anys.

No hi ha cap dubte que l’activitat docent és un dels serveis amb més exigència psicològica i quan aquesta professió es realitza en situacions com l’actual,  l’impacte és molt més gran.

ACTIVA’T PER EDUCAR, EDUCA PER ACTIVAR  és una ponència de format breu  que té com a objectiu principal reflexionar sobre la necessitat bàsica de cuidar-nos per poder cuidar, estimar-nos per poder estimar. Centrar la mirada en les mestres, sí en el mestre, donant estratègies, idees o eines per ser més feliç durant la jornada laboral i/o, en conseqüència, en la vida personal.

 

Qui és en Siscu Inglada? En Siscu porta 15 anys fent de mestre de l’escola pública. Fa 10 anys que forma part del grup de treball ICE-UAB “Formació de formadors de mestres” sobre l’ Aprenentatge Cooperatiu i 9 anys del grup treball ICE – UB “Inclusió de l’alumnat amb necessitat educatives específiques”.

És formador del Departament d’Educació en Metodologia cooperativa com a mètode d’inclusió a l’aula i a l’àrea d’educació física i també per la Transformació de patis coeducatius i com eina clau per evitar la discriminació i l’assetjament escolar. A part, porta 2 anys col·laborant amb la Universitat de Xile per la transformació dels patis coeducatius i metodologies inclusives d’aula.

 

Per inscriure’t envia’ns un mail a: crp-montcada@xtec.cat amb el teu nom, dni i centre de treball.

Emmarcat dins l’itinerari Aprendre emociona, però… com?