Una nova iniciativa que neix de la col·laboració entre diverses institucions de l’àmbit acadèmic i esportiu del territori, amb l’objectiu d’oferir una formació de qualitat i amb voluntat de continuïtat en el futur.
El proper 6 de maig se celebren les 1es JORNADES D’EDUCACIÓ FÍSICA en el Palau d’Esports Catalunya de l’Anella Mediterrània de Tarragona, una nova iniciativa que neix de la col·laboració entre diverses institucions de l’àmbit acadèmic i esportiu del territori, amb l’objectiu d’oferir una formació de qualitat i amb voluntat de continuïtat en el futur.
Aquestes Jornades van destinades a Docents d’Educació Física de tots els nivells educatius, i estudiants de la Menció d’Educació Física del Grau de Primària (URV). La temàtica que s’abordarà serà “Repensem l’Educació Física: Les noves tendències i el canvi de paradigma en el segle XXI“
La jornada inclourà:
- Ponències de David Bueno i d’Albert Batalla, referents en els seus àmbits.
- Una taula rodona amb docents del territori sobre nous models d’Educació Física.
Ja podeu realitzar la vostra inscripció.
Organitzen:
- Departament d’Educació i Formació Professional – Servei Educatiu del Tarragonès
- Universitat Rovira i Virgili (URV)
- Representació Territorial de l’Esport a Tarragona
- Ajuntament de Tarragona i Patronat Municipal d’Esports
- COPLEFC (Col·legi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport de Catalunya)
- Consell Esportiu del Tarragonès


